About Me Entry My Friends MyTwitter MyFacebook Blogskin
pinjam ayt angah , sbb , aku bce ayt dye , wt aku smgt gler :)
Saturday 10 September 2011 • 23:48 • 0 comments
hmm., aku nie jenis yg xtau bahase serik oh.. hmm, suka mncuba sesuatu yg org lain x suka nk buat ! mcm2 bnde aku tringin nak buat, perkara yg mencabar ! itulah yg aku nak ! dlm khdpan nie. msti ada cabaran . , cabaran itulah yg me menguatkan diri kita ! cabaran itu jga lah yg mematangkan diri kita ! SEMANGAT !!   kne kuat semangat !! jgn cepat mngalah .(tarik nafas dalam2 then lepas ! dgn pnoh kyakinan ! dan berkta AKU BOLEH) korg test buat mcm tu ! msti korg boleh .. itu lah aku .. jgn cepat menyerah ye..
berusaha la kita slgi kite mampu , ! okay ! wlpn byk kali rasa kecewa yg betndang dihati kita. , kita kne ttp  BERSEMANGAT !! aku ckp mcm nie pon , sbb aku pon pnah rse kecewa . hmm. . tapi tu lngsung xmematahkn semangat aku ,. stiap yg blaku msti ada hikmahnye ! kan kan kan ?? nak tau tak . aku pnah kecewa dgn olahrga ! mcm nie.. awal thn 2011  nie , ckgu olahrga aku ada tawar kan aku masok SUPER. utk larian .. at the same time. MASTER  aku plk tawar kn aku msok SUPER utk TAEKWONDO ..aku fikir sejenak .. then aku ambik kptusan ,, aku tolak tawaran utk wakil SUPER TAEKWONDO . and aku ambik
tawaran msok SUPER OLAHRAGA.. last ..keputusan aku tu berakhir dgn kekecewaan yg amat sgt.. terdiam dan hampa yg amat sgt.. sebab.. cikgu olahraga aku ckp ,, xdpt nk anta aku p SUPER OLAHRAGA  .. huh . mcm tu je ?? rugi kan ? peluang aku dpn mata je.. aku berfikir sejenak .. klu aku trima twaran MASTER TAEKWANDO.. msti aku da pgi super dah .. sudahnye.. ape pon aku xdpt .. kecewa kan ??
wktu tu ., mmg aku terasa kosong gilakk . tpi aku fikir mcm nie je ( tak pe la piqah . mungkin xda rezeki kot..lain kali je lah.. come on afiqah . semangat blik. kau kena semangat) wktu tu la aku tarik nafas yg mcm aku ckp tdi.. tpi kita kne buat dgn smngat dan yakin ! buang semua yg mengecewakan kn kita.. okay..





 ANGAH , kyte pinjam ayt angah ok :) . soe , kyte pinjam , sbb , kyte bce ayt angah nie , wt kyte btol2 smgt :) . thx angah :)


Old StoryNew Story
Hello !

Assalamualaikum , Heyy , *lambai tangan* , I'm Ecah ,14 years old ,Pmr candidates 2013 and iloveyou Amir Hairi :). Thanks for view my blog :*




Shout Here !
Talk Here! :)
Memory
Majulah Sukan untuk NEGARA :D
  • sje jea kaco kome
  • sian sdre aku
  • lari 4x100m jemputan ( d padang tapah) :)
  • mase nie aq ngah gler ngan dyeowg !(ZuL hIsYaM n...
  • syok mse International Run
  • taon nie aq jdi OLAHRAGAWATI skola kelas 3 . aq b...
  • English - I love you. Arabic - Ahabek Polish - J...

  • Big Clap!


    Template :Amoyy_pendek
    Tutorial : Ct Ecah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Life Never Ending Story