About Me Entry My Friends MyTwitter MyFacebook Blogskin
kawan :)
Saturday, 8 October 2011 • 00:12 • 0 comments
1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..
2)kawan tu bkn mcm main SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak..
3)kawan tu bkn mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..
4)kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..
5)kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.
6)kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..
7)kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..
8)kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ade skjp tak..
9)kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.
10)lagi.....kawan tu mcm ape ye?Huh? Haa..kawan tu mcm AWAK LA. . bila saya hantar msg, awak akan baca msg saya dgn teliti sampai habis.

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya..~



       copy from :k.yati(klik di sini) ecah pnjam ayt nie ek :) *soe


Old StoryNew Story
Hello !

Assalamualaikum , Heyy , *lambai tangan* , I'm Ecah ,14 years old ,Pmr candidates 2013 and iloveyou Amir Hairi :). Thanks for view my blog :*




Shout Here !
Talk Here! :)
Memory
Majulah Sukan untuk NEGARA :D
  • bestt wokkkk !
  • pinjam ayt angah , sbb , aku bce ayt dye , wt aku ...
  • sje jea kaco kome
  • sian sdre aku
  • lari 4x100m jemputan ( d padang tapah) :)
  • mase nie aq ngah gler ngan dyeowg !(ZuL hIsYaM n...
  • syok mse International Run
  • taon nie aq jdi OLAHRAGAWATI skola kelas 3 . aq b...
  • English - I love you. Arabic - Ahabek Polish - J...

  • Big Clap!


    Template :Amoyy_pendek
    Tutorial : Ct Ecah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Life Never Ending Story