About Me Entry My Friends MyTwitter MyFacebook Blogskin
sdeyh wokk :'(
Saturday, 8 October 2011 • 04:35 • 0 comments
sdeyh bler angah aku tlis sal nie :


bila tgok video or gmbar2 pasal kematian nie.. rasa takut sgt2 . jantung rase nk jatuh . satu badan rase sejuk . hm . if korg bace bnde nie . aku nk mintak maaf dulu . if aku ade buat salah kat korg ke.. ape ke yg buat korg marah .. aku mintak maaf . em . to ct (ecah) angah nak mintak tolong kt kamu . kalau ade ape2 jadi kat angah . or kalau lah ditakdirkan angah pegi dulu , angah nak mintak kamu delete acc fb angah . padam semua gambar angah yg ade kt fb .. sbb kamu sorg je yg tau pswrd angah kan . jgn lupe tau . pdam la fb . twitter , or pape je la . if angah dah pegi la

sdeyhh gler lahh . urrr . angah jgn le ckp cm uh . urmm


Old StoryNew Story
Hello !

Assalamualaikum , Heyy , *lambai tangan* , I'm Ecah ,14 years old ,Pmr candidates 2013 and iloveyou Amir Hairi :). Thanks for view my blog :*




Shout Here !
Talk Here! :)
Memory
Majulah Sukan untuk NEGARA :D
  • kawan :)
  • bestt wokkkk !
  • pinjam ayt angah , sbb , aku bce ayt dye , wt aku ...
  • sje jea kaco kome
  • sian sdre aku
  • lari 4x100m jemputan ( d padang tapah) :)
  • mase nie aq ngah gler ngan dyeowg !(ZuL hIsYaM n...
  • syok mse International Run
  • taon nie aq jdi OLAHRAGAWATI skola kelas 3 . aq b...
  • English - I love you. Arabic - Ahabek Polish - J...

  • Big Clap!


    Template :Amoyy_pendek
    Tutorial : Ct Ecah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Life Never Ending Story