About Me Entry My Friends MyTwitter MyFacebook Blogskin
kaka angkt baru :D
Saturday, 4 February 2012 • 00:24 • 0 comments
Assalamualaikum

Heyy , ecah dapat kaka angkt baru , nak tenguk muka dia? okey, tenguk picture di bawah , dia pkai bju warna purple.. nampak tak? nampak tak? hee , comel kann?? mesti laa comell . tegk laa kaka siapa kan .. hee  kay , umur dia , 15 tahun , tahun ni pmr , gud luck ye kaka ..nama dia ikin , aku terlupa nama penuh dia , tak tanya dia lagi . HAHAH , terok gila aku ni kan? sampai lupa tanya nama penuh kaka angkt sendiri . okeyy , dia dok asrma ,aku pown dok asrma jgk . heeee .  snang laa aku nk smbang2 ngan dye , leyh jmpe dye hari2  , lagi2 , dorm dye dpn dorm aku , auww .. sukasukasuka *gedik kejap .  . haha , kayy , macam xpercaya je dia kaka angkt aku , hahaha  , :D . .


                                        
                                                                      kaka comel :)

            kayy laa , sampai di sini saje , aku ta tahu nk cerita ape lagi , kbaii . luv you kaka <3


Old StoryNew Story
Hello !

Assalamualaikum , Heyy , *lambai tangan* , I'm Ecah ,14 years old ,Pmr candidates 2013 and iloveyou Amir Hairi :). Thanks for view my blog :*




Shout Here !
Talk Here! :)
Memory
Majulah Sukan untuk NEGARA :D
  • Assalamualaikum heyy , tengok picture bawah nie ,...
  • penat !
  • smngt wo . HAHA
  • semgt doe ! heheh
  • wee .
  • sorang kwn knl lam fb
  • hehe . saje kaco kome ..
  • sdeyh wokk :'(
  • kawan :)
  • bestt wokkkk !

  • Big Clap!


    Template :Amoyy_pendek
    Tutorial : Ct Ecah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Life Never Ending Story